May B att&ing

2011-2013  |  May B att&ing is a project by Turing Dames

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

An interactive web-based opera – a virtual journey that traces fears stemming from the influence of technology, inspired by Brecht’s educational plays “He Said Yes” and “He Said No”. The work incorporates materials drawn from virtual environments, such as prophetic texts dealing with the future of mankind on the web, images and animations. The opera is performed as a live show that is accompanied by music composed in real time by a computer. In the course of the plot, the audience is asked to decide between total devotion to technology or renunciation of it.

-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+–+*+-+*+-+*+-+*+–+*+-+*+-+*+-

The projects has been exhibited at:

מ^^ב^ אט&ינג // פסטיבל ארס אלקטרוניקה, ספטמבר 2013
מ^^ב^ אט&ינג // ‘בוא דיבוק’, צימר, תל אביב, אוגוסט 2013
מ^^ב^ אט&ינג // Orpheus Institute, concert hall ,Gent, Belgium, מרץ 2013
מ^^ב^ אט&ינג // מוזיאון המדע ע”ש בלומפילד, ירושלים, דצמבר 2012
מ^^ב^ אט&ינג // ‘ממשקי אמנויות, טכנולוגיה, מדיה ומדע’, קמפוס הר הצופים, ירושלים, נובמבר 2012
מ^^ב^ אט&ינג // ‘האניגמה של אלן טיורינג’, אייקון, סינמטק תל אביב, נובמבר 2012
מ^^ב^ אט&ינג // מוזיאון המדע ע”ש בלומפילד, ירושלים, אוקטובר 2013
מ^^ב^ אט&ינג // כנס בינלאומי בנושא יצירתו של ברכט בהובלת פרופ’ פרדי רוקם, אונ’ תל אביב, ספטמבר 2012
מ^^ב^ אט&ינג // צימר, תל אביב, אוגוסט 2012
מ^^ב^ אט&ינג // פסטיבל “Print Screen”, סינמטק חולון, יוני 2012
מ^^ב^ אט&ינג // הזירה הבינתחומית, ירושלים, מאי 2012
מ^^ב^ אט&ינג // פתיחת שנת האמנות, גן הפסלים-מוזיאון ת”א, אוצרת מעין שלף, אפריל 2012
מ^^ב^ אט&ינג // ‘אנחנו דיגיטל’, גלריה שודדי י-ם, ירושלים, דצמבר 2011
מ^^ב^ אט&ינג // ‘טכנופוביה’, המרכז לאמנות עכשווית, אוצרת: רות עמידרור, נובמבר 2011

2011-2013 | פרויקט בשיתוף ‘בנות טיורינג

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

“מכל יצירות האדם אני אוהב / את אלה שהשתמשו בהן” (ברטולט ברכט)

מעשיית-רשת אינטראקטיבית, מסע וירטואלי בעקבות הפחד מהשפעות הטכנולוגיה, בהשראת מחזותיו של ברכט “האומר כן” ו-”האומר לא”.

היצירה מורכבת מדימויים מתוך סביבות וירטואליות ומאנימציות ascii מתחום ה-Fetish, מאש-אפ של טקסטים נבואיים על עתיד האדם ברשת, ומוזיקה שמולחנת בזמן אמת ע”י מחשב. במהלך העלילה נדרשות מן הקהל, באופן אינטראקטיבי, הכרעות בין התמסרות טוטלית לטכנולוגיה לבין התנערות ממנה.

אני מתחבר כמעט מדי יום לרשת
אני מחפש מידע ברשת
אני לומד דברים ברשת
החברים שלי מחוברים לרשת
המאהבות שלי מחוברות לרשת
העבודה שלי ברשת
את החשבונות אני משלם ברשת

אני עושה אהבה ברשת
כשאני חושף את האהבה שלי, כל אלו שמחוברים לרשת יכולים לראות אותה
וגם אני יכול לראות את שלהם
אינני מתבייש עוד
אני משתף
אני משתף את כל כולי ברשת

האהבה שלי פונה לכל מי שמחובר לרשת
לכולם, גם לאויבינו הגדולים ביותר
וגם אויבינו משתפים את כל כולם ברשת
כשאני מתחבר לרשת, אני עושה אהבה עם כל מי שמחובר לרשת
סקס זה בראש, לעשות אהבה זה ברשת

מתוך “תנאי שימושתנאי שימוש“, מאת ערן הדס

-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+–+*+-+*+-+*+-+*+–+*+-+*+-+*+-

-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+-+*+–+*+-+*+-+*+-+*+–+*+-+*+-+*+-

תערוכות:

// פסטיבל ארס אלקטרוניקה, ספטמבר 2013
// ‘בוא דיבוק’, צימר, תל אביב, אוגוסט 2013
// Orpheus Institute, concert hall ,Gent, Belgium, מרץ 2013
// מוזיאון המדע ע”ש בלומפילד, ירושלים, דצמבר 2012
// ‘ממשקי אמנויות, טכנולוגיה, מדיה ומדע’, קמפוס הר הצופים, ירושלים, נובמבר 2012
// ‘האניגמה של אלן טיורינג’, אייקון, סינמטק תל אביב, נובמבר 2012
// מוזיאון המדע ע”ש בלומפילד, ירושלים, אוקטובר 2013
// כנס בינלאומי בנושא יצירתו של ברכט בהובלת פרופ’ פרדי רוקם, אונ’ תל אביב, ספטמבר 2012
// צימר, תל אביב, אוגוסט 2012
// פסטיבל “Print Screen”, סינמטק חולון, יוני 2012
// הזירה הבינתחומית, ירושלים, מאי 2012
// פתיחת שנת האמנות, גן הפסלים-מוזיאון ת”א, אוצרת מעין שלף, אפריל 2012
// ‘אנחנו דיגיטל’, גלריה שודדי י-ם, ירושלים, דצמבר 2011
// ‘טכנופוביה’, המרכז לאמנות עכשווית, אוצרת: רות עמידרור, נובמבר 2011


המורה

האמא

מוזיאון תל אביב, 2012

פסטיבל ארס אלקטרוניקה, לינץ, אוסטריה, 2013

Orpheus Institute, concert hall ,Gent, Belgium

בנות טיורינג, 2012 (צילום: עודד אראל)